1. Do przedszkola przyjmowane są dzieci w wieku 2,5 – 6 lat.
2. Liczba miejsc określona w statucie jest liczbą maksymalną i wynosi 60 miejsc.
3. Rekrutacja trwa cały rok szkolny pod warunkiem wolnych miejsc w poszczególnych grupach.
4. Informacja o wolnym miejscu udzielana jest na bieżąco zainteresowanemu zapisem rodzicowi – osobiście, telefonicznie lub mailowo.
5. Zapisy dzieci do przedszkola prowadzi dyrektor placówki.
6. Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są złożyć w formie elektronicznej Formularz zgłoszeniowy do przedszkola.
7. Dokonanie płatności:
• W przypadku nowych dzieci: opłatę rekrutacyjną najpóźniej do 7 dni od momentu otrzymania informacji o wolnym miejscu i możliwości zapisu dziecka. „Opłata rekrutacyjna” wynosi: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych), a w przypadku rodzeństwa po 250 złotych ( słownie: dwieście pięćdziesiąt) na każde dziecko (jeśli czesne za pierwsze dziecko nie wynosi 0zł)
8. Rezygnacja z przedszkola po uiszczeniu opłaty rekrutacyjnej może odbywać́ się poprzez:
• złożenie pisemnej rezygnacji w siedzibie placówki od poniedziałku do piątku w godzinach pracy przedszkola,
• złożenie pisemnej rezygnacji i przesłanie jej listem poleconym,
• złożenie pisemnej rezygnacji i wysłaniu jej na adres e-mail: dyrekcja.akacjowachatka@gmail.com
9. Opłata rekrutacyjna w przypadku rezygnacji z przedszkola nie podlega zwrotowi. Opłata ta zawiera czynności związane z procesem zapisu dziecka do przedszkola tj. m.in.: spotkanie indywidualne z rodzicem w godzinach dogodnych dla rodzica, przedstawienie oferty, zwiedzenie przedszkola, udzielanie informacji szczegółowych dotyczących organizacji pracy placówki przygotowanie dokumentacji związanej z rekrutacją, co stanowi koszt przeprowadzenia rekrutacji.
10. W przypadku zgłoszenia się większej liczby dzieci niż̇ liczba miejsc, dzieci będą przyjmowane zgodnie z kolejnością składania formularzy.
11. W pierwszej kolejności są przyjmowane dzieci kontynuujące naukę w przedszkolu oraz absolwenci Niepublicznego Przedszkola nr 327 „Akacjowa Chatka” do dnia zakończenia rekrutacji, czyli 30 marca każdego roku. Po tym terminie będzie uwzględniana jedynie kolejność dostarczanych zgłoszeń.
12. W przypadku odmowy przyjęcia Dziecka do przedszkola i dokonanej opłaty rezerwacyjnej przez rodzica cała kwota będzie zwrócona na konto nadawcy.
14. O przyjęciu lub odmowie przyjęcia dziecka do przedszkola rodzice są powiadamiani w formie pisemnej poprzez wiadomość email bądź telefonicznej.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.01.2024r.